onsdag 18 juni 2014

Semester

Äntligen har jag semester och jag behöver inte gå till jobbet på 7 veckor! Det är rn evighet enligt mig och när den är slut så kommer jag säkerligen vara utvilad. Nu är ju semester lite fel ord för enligt mig så är semester likställt med att du läs jag kan ligga i en solstol och bara andas eller ta mig en promenad i lugn och ro bara för att jag vill. Men nu har jag småbarn och min lugna semester är nog inte så lugn som jag försöker få den till att verka.

Jag kommer säkert få en helt underbar semester och jag älskar att umgås med mina fina barn det är inte det men någonstans skulle jag vilja andas och ta det lugnt trots att det finns de som tror att jag inte kan ta det lugnt men japp det kan jag. Det ska jag börja med nu!

Det här sommarlovet kommer vara det lov där jag börjar bry mig om mig själv och ingen annan förutom mina fina barn.

// finula, bara för att jag kan.

Inga kommentarer: