tisdag 13 maj 2014

33

Tiden går så fort att jag inte hinner med riktigt. Tänk att jag hunnit bli 33 år! Det trodde jag aldrig att det skulle inträffa. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget. Jag har inga pengar på lin knas telefon så några sms kan jag inte besvara. Min stora dotter fyller 4 år i höst och hon växer så det knakar och hon suger åt sig allt just nu. Min lilla fyllde 1 år i förra veckan. Jag är världens lyckligaste när det kommer till mina juveler. De är det viktigaste och dyrbaraste som finns för mig.
utan de vet jag inte vad jag skulle ta mig till. 33 år har gått och jag har trots allt hunnit med ganska mycket. Det finns en sak som skaver men det hinns kanske med de resterande åren innan ja just det innan min största rädsla infinner sig.

Jag stannar upp ibland och betraktar utifrån. Det låter konstigt kanske men det känns som om jag ibland ät åskådare istället för medspelare. Ja just så känns det. Att inte vara riktigt med är nästan som att delta.

Inga kommentarer: