onsdag 17 september 2014

Blah

Jag ska försöka att införa ett nytt ord och det är blah! Tror inte att det existerar ännu men den är riktigt passande just nu. Jag känner att jag behöver organisera upp mitt liv. Jag skulle behöva sitta en dag och bara tänka ett här och nu tänk. Men det finns ingen tid till det.. Eller ork till att ordna fram tid..
Jag kör på i autopilot och hoppas på att ingen ska märka att jag inte har koll för visst har jag koll, eller? Jag vill ha en förändring och det nu men hur gör man? Hur genomför man en förändring som gör att jag slipper ha dåligt samvete, hinner med mitt jobb och ja hinner allt det där runt om i varje fall? Jag har lust att sluta jobba nj men inser att det allternativet inte existerar. Det är bara att ta sig i kragen och tillbaka in i ekorrhjulet, i morgon är en ny dag.

Inga kommentarer: