torsdag 10 april 2008

Jag älskar dig...


bara så att du vet det. De senaste dagarna har jag betett mig som en elak häxa från blåkulla, mitt försvar är att jag är förkyld det verkar dock inte som att hon håller med mig om den saken och om sanningen ska fram så är en förkylning inte mycket att skylla på man måste ju ändå kunna vara trevlig. En annan anledning kan vara att det nyligen har varit påsk och påsk kärringarna förgiftat mig. Men jag köper faktiskt inte den heller. Jag är bara så elak för jag är trött på min förkylning trött på att inte vara fröken duktig, vilket jag konstigt nog inte behöver vara just nu.


Men hur som haver så firade jag och min kärlek 5 månader ihop förra helgen, skjut mig inte om jag har fel nu. ;) Jag är helt tokkär och mer förälskad än någonsin jag skulle kunna göra vad som helst för henne. Det här hade jag verkligen inte räknat med och vem trodde (handen på hjärtat) att jag just jag skulle hitta någon och sen flytta ihop med henne. Ja för jag har blivit sambo, vi två ska bo i min lilla lägenhet.


För fem månader sedan hade jag bara skrattat och tänkt att vilket pucko om någon ens föreslagit det åt mig och förmodligen hade jag bett de gå dit pepparn växer eller sagt åt de att skaffa sig något annat att göra än sitta och spå mitt liv. Men det var då det hände, hon kom in i mitt liv och gjorde något så att jag kände mig sedd, trygg och bara bra precis som jag är. Jag behövde inte bry mig om att se perfekt ut, vara perfekt än mindre säga de rätta sakerna det räckte med att jag var jag. För i hennes ögon dög jag precis som jag var. Det gör jag fortfarande, jag känner mig speciell när jag är med henne och jag önskar att hon känner sig också speciell när hon är med mig för det är hon. Hon är verkligen fin, snäll och rolig. Jag får aldrig långtråkigt med henne och hon finns alltid här för mig. Jag älskar vårt liv och ser med glädje framemot att få fortsätta att leva med henne. P.S I love you.
-finula, kär och helt galen-

Inga kommentarer: