onsdag 15 juli 2009

Uttråkad

I dag är jag hur uttråkad som helst. Exakt hur tråkigt har du? Jag har så tråkigt att jag till och med längtar till jobbet. Jag måste få syre någonstans ifrån, energi något att göra på dagarna inte bara sitta här och göra ingenting. Jag hatar att inte göra något. Jag funderade ett tag på att åka in till stan men hur kul är det när man inte har pengar kvar den här månaden?

Sen är jag blomvakt också, jag har aldrig varit det förut och jag förstår varför, finns det något som är tråkigare än att sitta och vakta blommor? Jag tror faktiskt inte det. Jag har lust att skrika att jag tänker inte vattna en enda blomma mer men jag måste jag har ju lovat. Har en känsla av att det kanske blir bättre sedan senare någon annan gång men jag tvivlar på det. Jag måste få något vettigt gjort innan jag krackelerar totalt. Jag kanske skulle kunna ta och städa lite, hur tråkigt är inte det?

Jag vet att det är många tråkigt i min blogg idag men det är så det känns i hela mig. Jag tror banne mig att det står skrivet på min panna idag. TRÅKIGT.

Några saker som jag inte skulle kunna bry mig mindre om idag:

* blommorna jag vaktar

* min träning

*p- boten som är betald

*mitt hår

-finula, det finns en dag i morgon också-

2 kommentarer:

Heffa sa...

Hello!!

Hur står det till där borta?? Bildbevis på bilen! Grattis till den förresten!!

Kram

finula sa...

Allt är bara bra :) Det kommer att komma bildbevis på bilen så fort jag får tid.

Kram