torsdag 13 september 2007

Lovely- idol

Hallå hej man har väl rätt att ångra sig? Jag har börjat titta på idol, japp det har jag. Jag skäms lite för jag är inte den typen som sitter och glor på sånt. Men som sagt alla kan ändra sig. Jag sitter och skrattar och undrar vad tänker de på egentligen, om de kan sjunga så kan jag med. Och ärligt jag kan inte sjunga det har jag aldrig kunnat. Det som jag undrar är var är självinsikten? Hur tänker de? Men det kanske är så att de inte tänker alls, utan bara drömmer vidare. Men måste vi lyssna på det då, å andra sidan vore det väl inte roligt att se på enbart proffs heller så jag ska nog bara sitta och lyssna tyst i min feberyra.

I för sig så såg jag finalen förra året på programmet, och jag tyckte att han som vann var verkligen duktig. Att sitta varje dag eller helg hädanefter och glo på idol verkar väl inte heller som min plan men kanske någon gång som nu till exempel när jag ändå är sjuk och trött. Äsch det slutar väl med att jag ser bara finalen den här gången också, men det är väl då de bästa är kvar? Varför ska jag spendera min dyrbara tid med att lyssna på halvdana puckon. Hehe..

Inga kommentarer: