lördag 1 september 2007

Jag är DIN fanclub

Ok jag erkänner, jag är och kommer förbli din fanclub. Jag tycker att det är så trevligt att smyga in på din blogg för att se om du har skrivit något nytt som jag kan läsa och suga till mig av. De gånger du inte har det, blir jag snopen för jag ville läsa det senaste. Men å andra sidan så har du gamla saker som jag kan läsa om och om igen. Det som fascinerar mig är att vi tänker så lika på så otroligt mycket, de gånger sitter jag bara och nickar medan jag läser. Det känns som om du och jag är ett i huvudet alltså inte på riktigt dårå. Ibland så förundras jag över hur olika vi tänker men vi är ju inte samma människa lixom. Det är klart att vi tänker olika ibland. Jag blir ofta sugen på att skriva till dig men då blir jag påmind om att jag vill vara hemlig.

Även om jag vill vara din fanclub så vill jag vara anonym. Jag vill inte att du ska veta att det är jag som är din fanclub. Det närmaste du kan komma är att se att ännu en person besökt din sida med hjälp av den där maskinen som räknar ut hur många som besökt din sida. Det sägs att du också kan se ett nummer som avslöjar att jag har varit där igen. Nu vill jag bara påpeka att även om det låter som om jag vore besatt av dig så är det inte så det är. Jag bara tycker om ditt sätt att skriva på och dina tankar.

Så idag tänker jag hylla din blogg sida, genom att säga att jag finula är din fanclub!

-finula, kommer ut ur garderoben-

2 kommentarer:

Hanna sa...

Trodde du hade lämnat den för länge sen ;)

finula sa...

Hehe du ska inte tro så mycket om mig.. ;)