onsdag 7 juli 2010

Konsert

Jag längtar tills vi ska ha semester, jag och älsklingen. Vi ska på konsert nämligen inte för att det är det enda vi ska göra men på något sätt ser jag mest fram emot konserten av alla saker vi ska göra. Vi ska ner till Göteborg och lyssna på pink som förband har hon takida och det gör konserten ännu bättre. Min kära fru fick biljetterna i födelsedagspresent och jag som ville ge dem i förväg fick som vanligt hejda mig.

Pyret har inte så mycket att säga till om. Pyret går dit jag går så nu får pyret gå på en till konsert. Vi "tre" var tidigare på lady gaga och pyret rörde på sig som en tok innan han somnade. Så jag hoppas att pyret tycker om pink också. Som tur är så är inte ljudnivån så hög i och med att ullevi är utomhus och vi ska inte stå längst fram.

Nä nu ska jag sätta mig på vår fina uteplats och njuta av värmen. Med mig ska jag ha min bok som jag håller på att läser, shantaram.

Finula, längtar tills vecka 29-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur vet du att Pyret är en "han"?

finula sa...

Det vet vi inte vi kallar pyret för han bara. Det känns som om det är en han.