fredag 10 augusti 2007

Det är synd om mig ;)


Jag hade stora planer för eftermiddagen. Efter jobbet skulle jag träna, och träna gjorde jag i två timmar. Körde lite olika övningar för rygg, mage och armar efteråt var jag så slut så att jag knappt orkade duscha. Om jag inte känt mig så äckligt svettig hade jag kanske struntat i det, eller inte. (Man 'ni' ska inte tro på allt ni läser).

Sen sprack planeringen. Jag skulle vara lite social med mina vänner idag, så jag hade lovat J att äntligen åka och hälsa på henne och ett par andra i hennes nya lägenhet. Vi skulle se på film och snacka massa. Nu är det så att hon bor väldigt långt bort och jag ska upp tidigt i morgon så jag avbokade faktiskt det. Jag ringde och sa till henne att det blir försent, och snäll som hon är så förstår hon. Det som gör mig lite nervös är att även om hon inte skulle förstå så låter det alltid som om hon förstår. Men jag önskar verkligen att hon förstår.

Så i stället för att åka iväg till henne gick jag ner till affären, alltså inte den äckliga affären mitt emot mig utan den som är en bit bort även kallad Hemköp. Där gick jag loss på smågodiset, ja jag äter smågodis även om det är otroligt äckligt med tanke på alla som förmodligen rört på det och sedan lagt tillbaka det. Och nu när jag börjar tänka på det kan jag inte förstå hur jag kunde lura i mig att köpa och äta det men det är lite försent att ångra sig nu. Sen var jag tvungen att köpa lite läsk för att skölja ner det andra sockret med. Min kropp är från och med ett tag tillbaka fullproppat med socker inte undra på att jag känner på så uppe i varv. Medan jag åt upp mitt socker så såg jag på min favorit film, Dagboken för er som inte sett den och har ett litet hopp om kärlek kvar se den. Det är en helt underbar film kanske ingen bra dejt film i och med att den framkallar lite tårar men annars så. Eller vad vet jag ni kanske vill att er dejt ska gråta. Ähum det skulle inte jag vilja, för övrigt skulle jag heller inte vilja vara den som gråter.

Så nu är det synd om mig, jag har ont i magen av allt socker, träningvärk i hela kroppen har ont i muskler jag inte visste om att jag hade och är så rastlös att jag hoppar upp och ner i stolen. Sen så tänker jag så mycket att min hjärna håller på att spricka.

-finula, ynklig men har sig själv att skylla-

Inga kommentarer: