tisdag 7 augusti 2007

Surt sa räven..


Jag tycker om ärlighet. Ibland så tror jag att jag förväntar mig att folk ska vara ärliga mot mig så att jag inte ens funderar kring att de kanske inte är fullt så ärliga som det verkar. Visst kan det vara svårt ibland att säga som det är men kom igen lite mer ärlighet! Säg vad du menar! Vad är poängen med att dra ut på saker och ting, är det inte mycket lättare att bara säga det man vill ha sagt? Det är inte så att jag vill tvinga folk till att umgås med mig vill man inte så vill man inte så enkelt är det. Kan alla sluta med dubbelspel?? Jag är besviken på människor idag, mer än så kan jag inte säga men vad kunde jag förvänta mig? Äsch det är bäst att jag slutar skriva här så att det inte bara blir en massa spydiga ord som andra måste läsa, alla andra förutom de berörda.

-finula, smått bitter på mänskligheten-

Inga kommentarer: