måndag 29 oktober 2007

Dreams

Jag har haft världens konstigaste dröm i en hel vecka och då menar jag verkligen en hel vecka. Jag är en sån som brukar ha läskiga drömmar där folk jagar mig med knivar och dylikt men den här drömmen är helt underbar. I drömmen har jag en flickvän som är helt underbart trevlig och söt och vi gör massor med saker tillsammans, men sen på morgonen vaknar jag men hon finns med mig hela dagen. På kvällen sen när jag går och lägger mig så är hon tillbaka igen alltså i drömmen. Det låter som om jag håller på att bli scitzofren men jag lovar så är inte fallet..

Hur som haver så tycker jag om drömmen, jag tycker om att känna närheten och jag börjar väl snart misstänka att det där med att leva singel resten av sitt liv som jag ville förut inte håller i längden.

Nu ska jag sova igen och jag hoppas att du är med min hemliga drömkvinna.

Inga kommentarer: