fredag 27 juli 2007

Packa var det.


Ja nu är det inte många dagar kvar, på söndag klockan 23:30 åker vi! Jag och min lilla Elina! Jag längtar som en tok det är därför jag tjatar sorry! Men ja ska man åka iväg så är det bra om man packar lite kläder med sig eller hur? I dag var jag ledig från jobbet så jag tänkte att idag ska jag passa på att tvätta kläder som jag ska ha med mig och packa så att det är gjort. Sen om det fanns tid över skulle jag till gymmet och sen skulle jag plugga lite engelska vokabulär. Det började bra för jag började med att gå till gymmet. Alltid skönt att rensa huvudet lite.

Sen började packningen, jag stod som ett frågetecken framför mina kläder! Jag har ju inget att ha på mig!! Hur kan jag ha de så här! Sen låg det massor av kläder i tvätten, men jag orkade inte tvätta inte idag så jag struntade i det. I stället begav jag mig iväg till centrum, jag måste ju ha kläder att ha på mig. Efter många timmar i centrum kom jag på att jag tröttnat på hårfärgen också. Så jag var tvungen att köpa lite ny färg. När jag kom hem var jag så klart tvungen att färga håret för jag blev så nyfiken på hur det skulle se ut. Sagt och gjort, vips satt jag med hårfärg i håret. Packningen fick jag skjuta lite åt sidan vill inte ha färg på mina kläder heller. ;) Nu har jag i varje fall packat mycket och jag tror jag har allt med mig. Ska väl kolla igenom det en gång till. Tänk jag slapp tvätta! Eller ja den kommer ligga och vänta på mig.

Nu är det bara engelska vokabulär kvar, jag är så trött vill sova! Men men lite karaktär tack. Försöker skälla lite på mig själv men det är tufft för jag har svar på tal. Äsch jag måste plugga lite nu annars kommer tentan inte gå igenom och det är mitt liv det handlar om.

Varför är det så svårt att få det man ska göra gjort? Eller å andra sidan beror det väl på att det är så trist att packa som det inte blir gjort, och trist att plugga så det skjuts åt sidan. Men men en sak i taget.

-finula, nöjd ändå -

Inga kommentarer: